Skip to content

Annemi ve Kız kardeşimi Mehmet abi Sayesinde Siktim

Mayıs 10, 2013

Arkadaslar annem 42 yasında 1.60 boylarında normal kilolu bi kadındır.Gercek isimler kullanmayacagım.İsmim ali diyelim.Annemin ismide tugba.Dediğim olay 2 gün önce gerceklesti.Babam 3 yıl önce kalp krizinden vefat etti.O günden sonra zor zamanlar gecirdik.Gerek akrabalar olsn gerekse arkadaslarımın cogu yalnız bıraktı.Sebebi ise para yedirmiyor olmam.Babam varken parayı düsünmeden harcardım.Ama sorumluluk alınca iş değişiyor.Bu arada 3 kardeşiz biz.Ben 22 yaşında üniversite ögrencisi 1.76 boylarında kumral bi gencim.Yakınlarım yakısıklı oldugumu söyler.Ben pek inanmasamda gözüme kestirdiğim kızı ikna edebilecek kadar da yakısıklıyım.Gelelim konumuza.Olay 08.05.2013 tarihinde bi aksam vakti gerceklesti.Bizim bi akrabamız var adı mehmet.40 yaslarında.Annemin kuzeni olur kendisi.Zaman zaman bize gelirlerdi.Şehir dısında oturdukları için.Kendisi evlidir.Son bi sene içerisinde yalnız gelmeleri artmıstı.Karısını çocuklarını getirmiyordu.Ben neyse diyip geciyordum.Mahallelide annemin akrabası oldugunu bildigi icin seslenmiyordu.Gecen gün yine geldi.3 gün kalacagını söyledi.Bende tamam dedim.Aksama kadar… Devamını okumak için tıklayın

From → Ensest Hikayeler

Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

